Napisałam w jednym komentarzu, że planuję post o moich śniadankach... nie lubię obiecywać, bo mogę się niestety nie wywiązać , ale tym razem się udało. Przedstawiam wam, moje najlepsze śniadania, które kiedykolwiek przygotowałam. 


CZEKOLADOWE NALEŚNIKI Z SERKIEM WIEJSKIM, BANANEM I WIÓRKAMI KOKOSOWYMI



PRZEPIS:
  1. Ciasto naleśnikowe zrobić według własnego przepisu ( robię wszystko "na oko" ) i dodać 2 łyżeczki kakao.Usmażyć naleśniki.
  2. Przygotować nadzienie : opakowanie serka wiejskiego, 2 banany , coś do posłodzenia ( u mnie syrop z agawy) i łyżkę stołową wiórków kokosowych. Zmieszać ( nie zmiksować ) . Podałam ilość na 6 naleśników. 
  3. Zawinąć. Smacznego !
OWSIANKA NOCNA PINA COLADA 


 PRZEPIS:
  1. Zalać 5 łyżek płatków owsianych( mogą być inne) 1/2 szklanki mleka i dodać 2 łyżki jogurtu greckiego.
  2. Pokroić 3 plastry ananasa z puszki.
  3. Wrzucić to wszystko razem, dodać łyżkę stołową wiórków kokosowych.
  4. Wymieszać, zostawić na noc w lodówce.
  5. wyciągnąć rano i zjeść .
Owsianka ta dobra jest na lato, ponieważ jest na "zimno" , a także wtedy kiedy nie mamy czasu przygotowywać rano śniadania - wyciągamy i jemy. Oczywiście ze składnikami można eksperymentować. Dodawać dowolne owoce np. truskawki, banany, jagody. Można je wkroić dopiero rano.


OWSIANKA Z BUDYNIEM + dowolne składniki

wybaczcie mi moje lenistwo. Przepis , jak zrobić owsiankę na budyniu, znajdziecie na tym cudownym blogu. Moim zdaniem najlepsza owsianka jaką jadłam. 


PLACUSZKI Z SERKA WIEJSKIEGO





I znów - przepis tutaj. Nieco go modyfikuję. Dodaję więcej mąki , ale innej - pełnoziarnistej. Zamiast cukru syrop z agawy lub cukier trzcinowy. Mniam ! Czasami dolewam mleka. Placuszki te rozpływają się w ustach.


JABŁKA W CIEŚCIE
PRZEPIS :
  1. Pokroić jabłko na kawałki.
  2. Zrobić ciasto naleśnikowe ( dodać więcej mąki, aby było gęstsze + cynamon )
  3. Maczać kawałki w tym cieście i smażyć. 
 Spróbujcie je wszystkie ! Polecam i pozdrawiam!

6 Responses so far.

  1. kudels says:

    te placuszki i naleśniczki to coś dla mnie
    :))

  2. Pozytywka says:

    Oj widzę, że mamy zupełnie inne gusta smakowe.
    Śniadanka całkiem fajne, ale wszystkie w podobnym stylu i na słodko.
    Na mojej liście najlepszych śniadań znalazłyby się zdecydowanie inne rzeczy. :)

  3. poliandria says:

    z chęcią dowiem się jakie :)

  4. Kataleja says:

    Wyglada smakowicie:) Pewnie cos z tego wyprobuje. Nie wiem tylko czy w porze sniadaniowej.
    Pozdrawiam

  5. Fitty says:

    Same pyszne śniadanka :)

  6. Zaintrygowała mnie owsianka z ananasem. Musi smakować egzotycznie ;)

Leave a Reply