Zostałam otagowana w tej "zabawie" przez Bellę. Dzięki za to, bardzo się ucieszyłam :)


Co to jest Liebster Award ?

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
 PYTANIA I MOJE ODPOWIEDZI:


1.      1.  Kto jest dla Ciebie inspiracją?

Kto ? Ludzie. Którzy mnie otaczają. Którzy do czegoś doszli. Mają pasje, są szczęśliwi. Nie mam na myśli konkretnych osób. Po prostu lubię otaczać się ludźmi z ciekawą historią.

2. Kim chcesz zostać w przyszłości?

Jestem tegoroczną maturzystką więc to  pytanie towarzyszy mi na co dzień. Uwielbiam psychologię i mogłabym wiązać z nią przyszłość. Jednak to, co jest moją prawdziwą pasją do sztuka. Planuję iść na studia muzyczne bądź teatralne w Antwerpii lub Utrechcie , a na dodatek poświęcić się pisaniu.
 
3. Jaka jest Twoja ulubiona książka?

Hm… takie pytania są ciężkie nigdy nie wiem co na nie odpowiedzieć J Czytam dużo książek psychologicznych, ale nie umiem wyróżnić tej jednej. Jeżeli chodziło by o powieści…. To chyba Harlan Coben. Wszystkie jego kryminały mnie wciągają …
 
4. Czego się boisz?

Boję się wielu rzeczy. Głównie chyba samotności. Pod każdą postacią. Boję się nawet pojechać 30 km sama. Na dodatek boję się… bierności w życiu. Tego, że stanę się starą rzwędą z niespełnionymi marzeniami… :D
 
5. Jeżeli dziś wygrasz milion złotych - na co je przeznaczysz?

Na co ? Najpierw napiję się do nieprzytomności z ludźmi których kocham, lubię. Później (czyt. Rano ) będę płakać ze szczęścia i zacznę spełniać cele, na które nie miałam pieniędzy. Poza tym oszczędzę sporą sumkę na wyjazd do Belgii i na studia. I będę żyła „ na poziomie”
 
6. Filmy, które nigdy Ci się nie znudzą…

„pursuit of happyness”, „to tylko seks” na pewno “kevin”  I “Hitch”. Te uwielbiam, ale… nie lubię oglądać filmów po raz któryś z kolei :D
 
7. Jakie wartości są dla Ciebie ważne w życiu?

Szczerość, miłość, pasja, szczęście, wiara, odwaga,
 
8. Co sprawia Ci radość?

Spędzanie czasu z moim chłopakiem, czas kiedy mogę widzieć moją mamę ( nie na Skypie ) , czas kiedy zapędzam się w graniu czy śpiewaniu tak,  że nie mogę przestać. Odkrywanie nowego, odkrywanie siebie.
 
9. Czego nie znosisz u innych ludzi?

Obgadywania, bierności, marudzenia, lenistwa, braku celu we własnym życiu. Właściwie to po prostu egzystowania, a nie życia pełnią sił. I wpieprzania się w nieswoje sprawy, tylko dlatego, że nie mają własnego życia.

10. Czym jest dla Ciebie szczęście?

Szczęście ? To jest malutka chwilka. Niektórzy ją widzą, inni nie. Ja ją widzę w porannej kawie, w świeżej książce, świeżej gazecie. W śmiechu ze znajomymi do tego stopnia , że boli mnie brzuch. W drobnych gestach, które powodują skurcz żołądka z zadowolenia , a szczęście długoterminowe to… zadowolenie z życia. Do tego dążę !
 
11. Gdybyś wiedział/a, że został Ci ostatni dzień życia, co byś wtedy robił/a?

Pewnie łamałabym wszystkie zasady. Chciałabym powiedzieć wszystkim co czuję i kim jestem tak w głębi siebie. Jakie mam problemy. Wszystko. Chciałabym zrobić coś czego od zawsze się bałam.


DZIEWCZYNY , KTÓRE OTAGOWAŁAM :


MOJA PYTANKA :

1.       Jesteś optymistką, realistką, pesymistką ?

2.       Jakie są Twoje najbliższe plany ?

3.       Co sprawia , że się uśmiechasz ?

4.       Jaka jest  Twoja pasja ?

5.       Jaką zasadą lub mottem, kierujesz się w życiu ?

6.       Czym jest dla Ciebie Twój blog ?

7.       Jaka piosenka Cię nastraja ?

8.       Jakie jest Twoje ulubione wspomnienie z dzieciństwa ?

9.       Co jest Twoją największą zaletą, a co największą wadą ?

10.   Jaka jest Twoja definicja miłości ?

11.   Jaka jest Twoja ulubiona potrawa ?

Chętnie poczytam wasze odpowiedzi , życzę miłej zabawy i pięknego słonecznego dnia ! :)

4 Responses so far.

  1. Unknown says:

    Dziękuję za nominację, piewszy raz spotyka mnie takie wyróżnienie w blogosferze

  2. Unknown says:

    Dzięki takim zabawom można dowiedzieć się więcej o ludziach siedzących "po drugiej stronie". Ja osobiście na moim blogu "rozwojowym" raczej w tego typu zabawy się nie bawię, ale lubię poczytać takie posty u innych. Przy okazji witam w grupie! :)

  3. Navia says:

    :) http://malymikrokami.blogspot.com/2013/03/liebster-po-raz-drugi.html

  4. Gratuluję i informuję o kolejnej nominacji- tym razem ode mnie:)
    Pozdrawiam

Leave a Reply