No cóż, nie zauważyłam kiedy zaczęły przeciekać mi przez palce te ferie, a tu... bum ! Trzeba się ocknąć, dzisiaj już czwartek... ekhm ... Deadlin'y wszędzie. Potrzebuję motywacji i organizacji.

Jestem trochę roztrzepana przez ten wyjazd,po prostu trochę bardziej tęsknie. To taki paradoks. Wyjechałam , żeby pobyć z nim tydzień, a przyjechałam, żeby dostać większego doła.

Za dnia jest dobrze
Tylko wieczorami 
Tęsknie za nami
I chcę obudzić się w nocy
i złapać Twoją rękę
żebym wiedziała, że jesteś

Dobrze jest czasami popisać i pomoczyć oczy nad kartką. Lubię ten stan .. :) 

Okej, ale póki co czeka mnie :
*bibliografia- znaleźć te pie*rzone wiersze !!!
*niderlandzki- dokończyć dział
*geo - opanować mapę, hydrologię, pedosferę... (OMFG)
*nauczyć się sonaty na wiolce
*napisać wypracowanie z polaka. 


                      LISTA ULUBIONYCH TEGO TYGODNIA 

FILM TYGODNIA :" Poradnik Pozytywnego Myślenia"



PIOSENKA TYGODNIA :


(moja nowa perełka...)
SERIAL:


ORAZ SZCZYPTA MOTYWACJI :)





Leave a Reply